Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

momo & friends

Friday, February 18, 2011

Ehh i lOve u ah..!!..GA

miera join GA!
penganjur : LAILA VI
nak join klik sini
GA tamat pada 19 feb 2011


kesayangan miera
MOHD FIRDAUS MD YAZID



10 bulan lalu,
saya tak suka awak.
awak sombong dan suke gelak kuat-kuat!!

9 bulan lalu,
satu hari awak tegur saya.
eh.awak taklah sombong yang macam saya sangkakan
awak banyak buat saya ketawa dan tersenyum

8 bulan lalu,
nasib baikla awak tegur saya kan? :)
kalau tak kite mungkin takkan ada apa yang kita ada harini

8 bulan kemudian,
hari ini genap sudah 8 months anniversary kami..
semoga kasih sayang antara kami semakin kuat dari hari ke hari
" Ehh i lOve u ah..!! "
(:

2 comments:

keLuArga mEraH jaMbu said...

helo miera...terima kasih sudi join yer...entry simple yang best...senang nak baca...

miera momo chan said...

same2 sis..
tengs back sebab sudi review ;)