Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

momo & friends

Sunday, January 30, 2011

Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama

miera join GA!
penganjur : cik puan bunga
nak join klik sini


  1. Anda harus mempunyai tiket dan menaiki train ke Hogwarts (Jadi follower I. Kehkeh.Wajib) Maknanya anda harus mempunyai blog ya. [done]
  2. Copy paste syarat - syarat penyertaan ni. [done]
  3. Buat satu entry yang bertajuk "Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama" [done]
  4. Kemudian dalam entry anda nyatakan siapakah insan yang palingggggg cantik di mata anda. Kalau anda kata dalam entry anda I lah manusia yang paling cantik, terus I bagi semua hadiah tu kat you guys! Haha. Tak takkk. Contohnya anda kata Maya Karin adalah cantik, so nyatakan kenapa dan huraikan bla bla bla. [done]
  5. Kemudian anda nyatakan pula definisi cantik di mata anda. Apa makna cantik pada anda. Kalau cantik tu kena kurus ke, kalau pandai make-up tu kita kata cantik ke hape ke bla bla bla. [done]
  6. Tag 4 orang bloggers yang lain (Sertakan link mereka) dan jangan lupa bagitau kat diorang yang diorang kena tag untuk join GA ni. [done]
  7. Dan yang terakhir sekali, tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry ini. [done]
jom ushar hadiah!
bes gileeeee!!!


Hadiah Pertama Set Scrub / Mask Skin Food + Diary Skin Food (Mengandungi rahsia - rahsia dan tips - tips kecantikan menggunakan sayuran dan tumbuh - tumbuhan. Very informative!)


Hadiah kedua Set Scrub / Mask Skin Food



Hadiah ketiga shawls comel sedunia + Teddy bear kerennnn bangat!

Dan 5 x Hadiah misteri!!


Serta 2 x hadiah utama (hadiah utama diberikan kepada entry terbaik di abad ini) berupa handbag Carlo Rino


insan yang paling cantik bagi miera?

PN. NORHAYATI DAUD ❤
tu mama saya. cantik kan?
almost orang yang jumpa mama ngan miera ingat mama ni my sis..hehe..

mama saya cantik kerana...
dia punya anak macam saya..eh.eh.:p
dia mama saya.
dia membesarkan saya.
dia masak untuk saya.
dia pakaikan baju lawa-lawa untuk saya.
dia tak tido ,tolong siapkan kerja sekolah saya.
dia tunaikan semua kehendak saya.
dia menyokong saya. ^^

dan mama lagi cantik
bila dia tersenyum
bila dia ketawa
bila dia bahagia

miera rasa cantik tu...
subjektif :p
cantik tu tak semestinya kena tinggi. tak semestinya rambut lurus yang panjang. tak semestinya kena ada kulit licin. tak semestinya kena pakai bedak or pakai lipstick. tak semestinya pakai baju mahal-mahal. tak semestinya kena suntik sana sini. tak semestinya kena buat hidung atau besarkan aset-aset tu. tak semestinya kena seksi. tapi yang peliknye, walaupun dah berhabisan untuk cantik still ada orang rasa tak cukup cantik kan?

cantik tu datang dari hati. miera rasa semua oran pon tahu hati yang cantik tu camne kan? hati yang cantik membawa kepada fikiran yang bersih. hati yang cantik dan fikiran yang bersih dapat membina kekuatan dalam diri. mudah-mudahan miera tergolong dalam golongan cantik tu. ;)

da puas merepek-repek nak tag
ka-ching
dannyneza
qaseh
aisha

GA tamat pada 31 jan 2011

No comments: