Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

momo & friends

Saturday, January 22, 2011

Contest SAya Fobia Dengan Dot Dot Dot

miera join contest plak
penganjur : cik srijuju
nak join klik sini

kisah f0bia saya mungkin pelik.mungkin tak.saya fobia dengan...
http://2.bp.blogspot.com/_v-Kx6FLZVLU/TKLRqsH7lgI/AAAAAAAAASA/jb3GgVt3zsY/s1600/490526_umbrella2%5B1%5D.jpg
PAYUNG
ish.bukanla bila saya nampak payung lari lintang pukang dan jerit macam orang gila.(ada ke?)
saya fobia bila nak tutup payung.bagilah saya apa pon. disuruh tutup payung, nonono..
apalah yang saya takut sangat ngan payung ni kan??nampak baji tu? ada peristiwa berdarah dengannya..isk.isk. benda ni dah lama jadi. dalam 6-7 tahun lepas. sampai sekarang terasa ngeri bila ingat kejadian tu. kisahnya, saya nak tutp payng. entah camne jari saya boleh tersepit dekat baji payung masa tengah tarik mendalah silinder tu. apelagi? meraungla... banyak darah kuar. agak dalam luka tu. macam kena toreh ngan pisau. mungkin saya careless sampai payung makan jari.isk.isk.payung jahat!
sekian dulu kisah fobia saya. bagi can kat orang lain plak.
mahu tag
hana

contest tamat pada 5 feb 2011
gud luck semua!

p/s: credit to acik google. doodles tu miera edit sket..hehe

7 comments:

hannafauzann said...

hahahhaha , lawak je , hahahha

miera momo chan said...

hehe..jgn lupe join dear.. ^^

CahayaCintaIlahi said...

yunk sory rasa mcam tk leh jOIn la cOntest ni yunk mcm ssh.. sori ekh ;)

miera momo chan said...

hihi..its ok..nanti miera tag cci yang len plak ye ;)

aswani_comey said...

salam..
thanks ya tag wani..
wani dh join pon..hehe

miera momo chan said...

hihi..yeke..welkam dear.gudluck tuk awk gak ^^

sri juju said...

pliknye fobiaa >,<

btw , thanks join and all the best :D