Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

momo & friends

Monday, March 14, 2011

Contest Sweet Couple with Sweet Stories

miera join contest!
penganjur : yan saflina
nak join klik banner bawah ni



mohd firdaus md yazid,

11 bulan lalu,
saya tak suka awak.
awak sombong dan suke gelak kuat-kuat!!

10 bulan lalu,
satu hari awak tegur saya.
eh.awak taklah sombong yang macam saya sangkakan
siapa sangka dari usikan dan gurauan bertukar menjadi rindu
terima kasih...
awak banyak buat saya ketawa dan tersenyum

9 bulan lalu,
nasib baikla awak tegur saya kan? :)
kalau tak kite mungkin takkan ada apa yang kita ada harini

9 bulan kemudian,
terima kasih abang kerana melengkapkan perasaan ini
semoga kasih sayang antara kami semakin kuat dari hari ke hari
doaku, semoga menjadi kekasih halal mohd firdaus md yazid
i less than three you!!!



terima kasih kerana menyayangi dan membahagiakan saya..
awak datang dalam hidup saya tepat pada masanya..
doa saya yang baik-baik sahaja untuk kita berdua.. harapan saya, semoga apa yang telah kita dah rancangkan untuk tahun ini dan tahun depan akan jadi kenyataan.. semoga Allah permudahkan perjalanan kita ke arah itu..
i lof u till when when!!!
lawa

miera tag
http://swetiepinky69.blogspot.com/
http://www.liyarnalin.blogspot.com/


nak duit lebih? jom buat duit dengan HEARTBEAT! (:

jangan lupa klik sini sekali..toce!! ^^

2 comments:

Miss Bluepinkiey said...

oho!,..dari x suka kepada suka ye...:)..sweet!...thx dear coz joined d contest!..gud luck!..:D

miera momo chan said...

hehe...tu la orang cakap jangan benci sangat..mane taw nanti terbalik jadinye...rupenye memang betol pon..:)

btw, tengkiu for da wishes XD
hopefully dapat menang..hihi