Jangan lupa klik HEARTBEAT miera.. toce!!

momo & friends

Friday, March 4, 2011

Contest : Hidup Saya Tak Sempurna Kalau Awk Tak Lengkapinyaa !

miera join contest!
penganjur : fana
nak join klik sini





10 bulan lalu,
saya tak suka awak.
awak sombong dan suke gelak kuat-kuat!!

9 bulan lalu,
satu hari awak tegur saya.
eh.awak taklah sombong yang macam saya sangkakan
awak banyak buat saya ketawa dan tersenyum

8 bulan lalu,
nasib baikla awak tegur saya kan? :)
kalau tak kite mungkin takkan ada apa yang kita ada harini

8 bulan kemudian,
terima kasih abang kerana melengkapkan perasaan ini
semoga kasih sayang antara kami semakin kuat dari hari ke hari
i less than three you!!!
(:
miera tag
annyss
ksari
SaHBaNuu

contest tamat 4 mac 2011


nak duit lebih? jom buat duit dengan HEARTBEAT! (:

jangan lupa klik sini sekali..toce!! ^^


No comments: